Wycieczki 2012/2013 Drukuj Email

dsc01571.jpg - 104.47 Kb dsc01596.jpg - 99.29 Kb
dsc01630.jpg - 96.68 Kb dsc01632.jpg - 94.04 Kb
dsc01646.jpg - 174.39 Kb dsc01651.jpg - 174.75 Kb

BABCIU, BYŁO SUPER! W dniu 14 maja 2013r. z okazji nadchodzącego Dnia Dziecka uczniowie klas I-III uczestniczyli w wycieczce do Famili Park w Bydgoszczy. Atrakcji i radości było co nie miara. Warto to powtórzyć.b.jpg - 45.58 Kb b1.jpg - 31.75 Kb
b2.jpg - 24.69 Kb b3.jpg - 25.83 Kb b4.jpg - 34.90 Kb

W czwartek 7 lutego uczniowie klas 4-6 pojechali do Wągrowca na wycieczkę którą określić można jako wyjątkowo udaną. Rozpoczęliśmy ją w Sali MDK, gdzie obejrzeliśmy rewelacyjny spektakl pt. „W drodze na Olimp czyli mity i legendy greckie”.  Przedstawiał on  w dowcipny i przezabawny sposób zestaw najważniejszych opowieści mitologicznych.  Spektakl odbywał się z aktywnym udziałem widzów, nasi uczniowie występowali m.in. w inscenizacji mitu o Herkulesie oraz w scenach przedstawiających greckie  zawody sportowe. Doskonały scenariusz i gra aktorów oraz bogata scenografia, kostiumy i rekwizyty pozwoliły nam wniknąć w świat starożytnych cywilizacji i świetnie się przy tym bawić.
Następnie udaliśmy się na lodowisko przy gimnazjum miejskim, gdzie czekała nas kolejna godzina dobrej zabawy, tym razem na łyżwach. Ostatnimi bardzo oczekiwanym  punktem wyjazdu była wizyta w pizzerii „Mexicana”, gdzie tradycyjnie uczciliśmy zbliżający się Międzynarodowy Dzień Pizzy. W znakomitych humorach wróciliśmy do domu.

dsc00976.jpg - 82.74 Kb dsc00980.jpg - 70.91 Kb
dsc00999.jpg - 83.22 Kb dsc01001.jpg - 87.43 Kb
dsc01020.jpg - 117.36 Kb
dsc01027.jpg - 64.69 Kb dsc01029.jpg - 98.70 Kb

Ferie zimowe 2013 - turnus w Rogoźnie

Wycieczka do Poznania klas IV, V, VI - 5 grudnia 2012

W sobotę 27 października 17 dzieci ze świetlicy profilaktycznej pojechało na wycieczkę do Poznania.
Towarzyszyli nam uczniowie z podobnej swietlicy w Wiatrowie. W Poznaniu obejrzeliśmy film w Cinema City Kinepolis, młodsi byli na "Dzwoneczku i Sekrecie Magicznych Skrzydeł", starsi oglądali polski film dla młodzieży pt. "Felix, Net i Nika". Oba seanse  bardzo się wszystkim podobały. Po ich zakończeniu pojechaliśmy na obiad do Mc Donalds'a i zadowoleni wróciliśmy do domu.

Wycieczka rowerowa na Pieszo-rowerową ścieżkę edukacyjną ZAWILEC - klasy V i VI.

22 października udaliśmy się rowerami na naszą Ścieżkę Edukacyjną są na niej umieszczone nowe, pouczające i bardzo ciekawe tablice edukacyjne. Wszystkich zachęcamy do jesiennych, zdrowych i jakże pouczających spacerów.

Zajęcia techniczne kl. IV w terenie - wycieczka rowerowa na Pieszo-rowerową ścieżkę edukacyjną ZAWILEC

Wycieczka do Tarnowa Pałuckiego, Bracholina i Łekna - 17 października 2012

17 października, korzystając z projektu realizowanego przez Urząd Gminy Wągrowiec w ramach  edukacji ekologicznej, udaliśmy się z klasami IV - VI na Ścieżkę Przyrodniczą do Bracholina. Uczniowie otrzymali z gminy przewodniki dla obserwatorów w których śledzili trasę podróży, poznawali żyjące w Bracholińskiej Ostoi ptaki, ssaki oraz drapieżniki.  Pogoda dopisywała więc widoki były piękne, po zapoznaniu się z informacjami umieszczonymi na tablicach uczniowie zaraz ustawili się w kolejkę do lunety. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się przy wiatraku oraz zwiedziliśmy zabytkowe kościoły w
Łeknie i Tarnowie Pałuckim. Bardzo dziękujemy Panu z Tarnowa Pałuckiego, który oprowadził nas po kościele  i opowiedział jego historię.

Wycieczka do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Wągrowcu

26 września 2012 wybraliśmy się z klasą IV, V, VI  do Miejskiej Biblioteki Publicznej, w której przygotowano dla nas bardzo ciekawą lekcję biblioteczną zapoznającą uczniów z pracą dużej biblioteki. Wiele radości sprawiło nam zakładanie kart czytelniczych oraz poszukiwanie książki dla siebie w tak dużym zbiorze. Chłopców bardzo zaciekawił kącik dla najmłodszych, zawsze miło wrócić pamięcią do najmłodszych lat. Na koniec otrzymaliśmy papierowe kwiaty. Na pewno jeszcze tam zajrzymy. http://mbp.wagrowiec.eu/